Thursday, October 15, 2009

29 tm 35

weer wat bolletjes tyarn gemaakt. maar ik weet nog steeds niet wat ik er mee ga maken. in iedergeval neemt dit minder plek in dan alle tshirts zelfook is de clapotis af. ik block heb pas tegen de tijd dat ik hem ga geven. ( sint kado)ook heb ik al 1 sok af. het was een ufo. in het kader van socktober wil ik deze af maken.
van een shirt die ik ooit gekocht heb maar nooit gedragen omdat ik deze te kort vind heb ik met een restje stof een nieuw en langer shirt gemaakt. het is niet helemaal goed te zien op de foto, maar ik vind hem zelf wel erg leuk geworden.
morgen naar de beurs in ahoy doe ik hem aan.
Hier ga ik voor het eerst in 35 dagen weer geld uit geven aan mijn hobby. Na morgen ga ik stug verder met het opmaken van mijn enorme voorraad materiaal .
ik heb besloten dat ik pas weer stof mag kopen wanneer ik minstens 10 lappen weg genaaid heb . wol heb ik voorlopig ook genoeg en wil ik dit jaar niet meer kopen. tenzij ik wat te kort kom voor sint kado's .
zo dat was het weer. ik hoop morgen een hoop ravelry mensen tegen te komen.

No comments: