Monday, October 5, 2009

eco dag 19 tm 26


deze week heb ik 2 tassen gemaakt.
een van oude panty's. de band is van een oude tas. eigenlijk had ik een fietsband gebruikt, maar deze stond toch niet zo mooi. De binnenkant is gemaakt van een oude gordijn staal.

Deze tas heb ik gehaakt met vasten en dubbele draad. Voor de handsvaten heb ik bij de doe het zelf winkel een stuk persluchtslang gekocht.
de binnenkant is weer van een oud gordijn.

Deze baktus sjaal heb ik gemaakt op naalden 7. lekker snel klaar dus. Ik ben nog aan het bedenken of ik deze zelf hou, of aan mijn schoonma geef met de sinterklaas.

Als laatste ben ik bezig met een clapotis. Dit wordt een sint kado voor mijn schoonzusje. Een erg makkelijk patroontje om te breien. Waarschijnlijk ga ik er ook zo een voor mijn andere schoonzus maken
Verder wil ik nog voor de sint maken:
-voor mijn zoon een afgan met een skull erop. vind hij op dit moment erg stoer
-voor mijn schoonpa een colletje voor op de motor ( nog op zoek naar een passend patroon)
-voor mijn man een nieuw paar sokken en een trui. ( daar ben ik al maanden mee bezig, maar de trui schiet niet echt op.Dan vergeet ik nog alle stof die hier nog in huis opstapelt voor overhemden voor hem )
- voor mijn zwager een telefoonsok
- voor mijn kleine neefje weet ik het nog niet.

aan het werk dus, anders krijg ik dit nooit op tijd af.

No comments: