Thursday, October 8, 2009

dag 27 en 28

weer een zakje met plastic zakjes geknipt en er een mooi bolletje van gemaakt. Mijn zoontje heeft geholpen met knippen dit keer. leuk hoor zo samen recycle-en.

Verder heb ik een telefoonsokje gemaakt voor een vriend van ons. een leuk en snel tussendoor projectje.
Op dag 28 van de eco challenge zag ik dit boekje. Ik kon het niet weerstaan en heb hem gekocht. zeker omdat ik ook denk dat ik met deze blommen heel wat recycle projectjes op kan leuken.
Totaal uitgave is nu 23 euro. eigenlijk 3 te veel.
Dit paar sokken wil ik in het weekend af gaan maken. In het kader van het socktoberfest.
de sok is een basis sok, het patroontje heb ik zelf bedacht.
Ook heb ik weer een stuk aan de clapotis gebreid. deze is bijna lang genoeg om te gaan minderen.

No comments: