Sunday, October 4, 2009

dag 14 tm 18

to busy to update, but still doing the challange.


ben nog steeds druk bezig met mijn 30 dagen niets kopen uitdaging.

van een restje denim en een restje rib heb ik voor mijn zoon een nieuwe broek gemaakt. verder heb ik mijn zoon zijn kast uitgezocht en alle te kleine shirts verwerkt tot een klein bolletje
t-shyarn

ook nog even in de restbak tricot en oude shirts van mij gezocht. + alle kleine bolletjes weer tot een grotere bol gemaaktVerder groeit mijn plyarnbol langzaam.
mijn gepunnikte restjes staat op + 25 meter, ook deze groeit langzaam maar gestaag.

van de t-shyarn was ik begonnen aan een kleed, maar vond dit toch niet helemaal zoals ik het wilde hebben, dus weer uit gehaald.
Deze week erg druk met ziek zijn, werken , opa overleden en weer ziek zijn.
toch heb ik wel het een en ander gedaan, ik hoop van de week hier foto's van te maken.

No comments: